20 juli, 2013

en hårhistoria

jag har levt en ganska stilla existens sedan jag slutade blogga. det har varit en sådan period. om jag tittar tillbaka på vintern och våren har jag svårt att skilja veckorna och månaderna från varandra. samtidigt som det ger mig lite ångest, eftersom jag önskar att jag gjort fler minnesvärda saker, tycker jag ändå att det kan vara helt okej att leva så. ett tag. men jag hoppas att resten av året kan bli lite...MERA. om ni förstår vad jag menar.
det enda synliga tecknet på förändring hos mig ligger i håret. allt annat i mitt liv har varit ganska konstant. bilderna visar hur jag sett ut i kronologisk ordning från och med december fram tills igår. den näst sista bilden är från min födelsedag, den 4:e juli, då jag hade så långt hår att jag kunde fläta det och till och med ha en liten hästsvans.
det är konstigt hur jag inte har några minnen som helst från de dagar dessa bilder togs. jag vet inte vart jag var på väg eller på vilket humör jag var eller vilken tid på dygnet de togs. det är nästan som att titta på någon annan eller på mig själv för många år sedan.

1 kommentar :

nadja sa...

fin e du iallafall! :)