30 januari, 2014

en väldigt meningslös lista som illustrerar mitt dåliga humör

vad har du på dig?
faffajeans (a.k.a. gamla levi's) och en urgammal hoodie.
hur mår du? 
är på pissigt humör. vill slå på väggar och välta möbler.
vad önskar du just nu? 
att jag kände lite pepp.
vad har du ätit idag? 
gröt och frukt.
vad ska du göra i morgon? 
ingen aning. mina enda fasta planer är mina terapibesök.
och på söndag?
se ovan.
vem saknar du? 
ingen. alla.
senaste köp? 
makuuni-godis. åt tills jag blev illamående.
vad skrattade du senast åt?
ett gammalt office-avsnitt.
vad grät du senast åt?
jag gråter nästan aldrig längre. det är oerhört frustrerande.
vem sov du senast med?
billie förstås.
vad läser du just nu? 
night film av marisha pessl, äntligen! har läst en femtedel ungefär och gillar den väldigt mycket hittills.
senast sedda film?
såg taken 2 igår. ville se en dålig film som jag inte behövde investera något i.
vem var den senaste som ringde dig? 
axel.
vart vill du åka just nu?
storbritannien runt.
senast 3 inkomna sms? 
orkar inte kolla. tror det var en inbjudan till ett kalas hos min kusin, ett ankomstavi från posten och kanske något från mamma.
vad stod det i ditt senast skickade sms?
antagligen något i stil med 'vi ses då!'
vilka kändisar har du blivit jämförd med? 
den enda jag kan komma på är ellen pompeo. jag ser inte likheten.

Inga kommentarer :