12 februari, 2015

Pins jag gillar

Det tog mig väldigt länge att hänga på Pinterest-vågen, men nu har jag äntligen fattat grejen och pinnar drömhår, kläder, maträtter och vackra ting till höger och vänster. Det är så himla smidigt att ha allt på ett ställe + att man ju slipper belasta hårddisken med diverse mappar med inspiration. Ni kan följa mig HÄR om ni vill. Jag pinnar sextiotalsikoner, veganrecept (helst efterrätter, mvh: sockerberoende), frisyrinspiration, vackra hem och DIY bland annat. Här är några pins jag gillar:
Illustration av Lucy Grossmith.
 
Twiggy i filmen The Boy Friend (1971).
 
Bön- och zucchiniburgare.

Falafelsallad med krämig quinoaröra.

Dansare på George Balanchines balettskola 1936

Rita Hayworth och Fred Astaire.
 
Juiceförpackningar.

1 kommentar :

Creative Momone sa...

Rita hadd int na problem ti hopp högt i lufte, så pinnsmal som o va, kanske o bara drack juice? ;)