01 januari, 2016

21 filmer jag sett på sistone

Okej, det blev en liiite väl lång paus i filmuppdateringarna så nu blir det mycket info på en gång här. Sedan slutet av oktober har jag sett en hel del film och alla som jag sett för första gången (som jag kommit ihåg att skriva ner) kommer jag att lista här nedan. Som ni kanske förstår orkar jag inte skriva några längre omdömen så ni får nöja er med betyg i form av stjärnor. Då börjar vi!

The Diary of a Teenage Girl.

Uncanny ★★☆☆☆
Ant-Man ★★☆☆☆
The Stanford Prison Experiment ★★★☆☆
American Ultra ★★★☆☆
Mistress America ★★☆☆☆

Pan.

The Gift ★★★☆☆
The Man from U.N.C.L.E. ★★★☆☆
No Escape ★★☆☆☆
Mission: Impossbile - Rogue Nation ★★★★☆
Soaked in Bleach ★★☆☆☆

Brooklyn.

Before We Go ★★★☆☆
The Revenant ★★★★
Sicario ★★★☆☆
Vacation ★★★☆☆
Brooklyn ★★★
Star Wars: The Force Awakens ★★★☆☆

A Royal Night Out.

A Royal Night Out ★★★☆☆
Inside Out ★★★☆☆
Legend ★★★☆☆
Pan ★★★★☆
The Diary of a Teenage Girl ★★★☆☆

Inga kommentarer :