24 januari, 2016

Däckad

Influensan härjar utan hejd på min arbetsplats och tills slut drabbade den även mig. Har sluppit febern, men har nedsatt hörsel p.g.a. snor och riktig gammelmanshosta. Inte ett superkul sätt att tillbringa helgen på, men vad kan man. Aptiten har i alla fall återvänt och idag tänker jag laga både korma och tacos och njuta av att kunna känna smaker ordentligt. Önskar att jag hade orkat läsa lite medan jag varit sängliggande, men jag har bara dåsat framför säsong 30 av SNL och som vanligt önskat att jag hade fått vara en del av det gänget. Kanske kan jag pitcha min mycket begränsade Tarja Halonen-imitation för dem? Ovan ser ni min nyaste tatuering i form av en svala på tal om ingenting. Har alltid velat ha en tatuering av en fågel p.g.a. BESATT och kommer nog göra en kompanjon till denna i något senare skede.

Inga kommentarer :