14 februari, 2016

Glad vändag!







5 kommentarer :

Anonym sa...

Det är tråkigt att feminismen har förgiftat samhällsklimatet såpass mycket att du tror att det är bra att inte leta efter en partner. Om du inte fortplantar dig hur skall då framtida generationer kunna ha dina väderingar?

Unknown sa...

Jag gissar att du är samma anonym som kommenterat här tidigare. Jag förstår inte varför du läser min blogg när du har så många invändningar (och felaktiga uppfattningar). Jag föreslår att du söker dig någonstans där du kan prata med likasinnade istället.

Anonym sa...

Dethär är internet.

fanny sa...

Hej Anonym how about no? Håller med min syster om att du ska leta dig vidare någonstans där du kan prata med likasinnade istället för att showcasea din låga intelligens här. Some people alltså, suck. How about you suck my balls?

chuck sa...

Hahahahahaha kan inte annat än att skratta åt första kommentaren. Det är helt påriktigt det dummaste ja hört.