18 augusti, 2009

TYPISKT!!!!!!!

helvete också! när jag beställde paketet från urban outfitters glömde jag att skriva "c/o -insert min värdfamiljs efternamn här-" efter mitt eget namn. jag kom på det när jag redan skickat beställningen och då var det för sent. man kunde inte göra några ändringar i efterhand. eftersom min värdfamiljs namn, och inte mitt eget, står på brevlådan vet ju posten inte att jag bor här! jag kollade precis på nätet att någon från posten varit här igår med paketet, men inte kunnat leverera det eftersom det inte bor någon som heter ståhl här. paniiiik! nu skickar de väl tillbaka mitt paket till england!? hur ska jag få mina saker? de har ju redan debiterat mitt kreditkort. good god, det här är så himla typiskt mig. och det värsta är att vi igår kväll lade upp en lapp på brevlådan med mitt namn på så att posten skulle hitta rätt, men det var ju lite sent påtänkt...

2 kommentarer :

sophia sa...

jobbigt! men förhoppningsvis löser det sig för dig, och för mig med (; men nu vet vi till nästa gång! haha

Unknown sa...

det löse sig faktiskt till slut! en av mina värdföräldrar ringde posten och lät sådär passligt hjälplös och dom lovade att jag skulle få paketet imorgon...:)