28 september, 2008

I talk out loud, like you're still around


skum dag idag. har lyssnat på märklig musik (ekkehard ehlers remix av californication till exempel) och spelat "hallelujah" på gitarr säkert 100 gånger. fick cd-cravings och tänkte beställa några när jag oturligt nog märkte att mitt konto nästan är tomt! vad hände? när har jag spenderat allt? och på vad? jag har ju knappt köpt något...ehm, ungefär. har bara mina resepengar kvar som jag spara, inte helt otippat, till en resa. kommer troligtvis att bli tvungen att åka till london på intervju någon gång nästa år och då kan det ju vara bra att ha lite cash. fast det kliar minsann i fingrarna...vill väldigt gärna ha strokes "is this it". saknar den. hade nämligen sönder mitt förra exemplar. vill också ha "crystal castles". åh. tråkigt att vara pank. kollade förresten på "talladega nights" idag. har sett den förr, men fan vad bra den är! haha. här är min favoritdel:

hahahaha! och så heter ungarna walker och texas ranger! haha. så bra.

Inga kommentarer :