27 september, 2008

if I don't live today, then I might be here tomorrow


nu är jag hemma efter en natt och en dag i stan. fredagen började med finska-student. gick väl sådär. orkar inte tänka på det längre. efter skolan åkte jag snabbt hem, slängde på mig några andra kläder och packade en väska. sedan hämtades jag av madde och vi for till stan. erika, elin, jag och madde åkte sen till ritz för att kolla på magnus betnér. han var så jäkla bra! jag har inte skrattat sådär mycket på länge. efter att showen var slut träffade jag linnéa som jag inte sett sen i somras (inte okej)! vi drack champagne och flummade på lite och sedan åkte vi till fontana. jag dansade tills fötterna värkte. skavde som fan när vi gick hem sen, men det var det värt. ikväll ska jag bara ta det lugnt. ska läsa ut "alkemisten" och spela lite gitarr. imorgon blir det uppsatsskrivning. mmmmm

Inga kommentarer :