25 september, 2008

not a perfect day


(älskar den här jäkla låten! skulle gråta som ett litet barn om inte huset var fullt med människor. men vad är uppe med den här mtv-versionen egentligen? dom har ju dragit ner ljudet GROVT på gitarrsolot!)
-
är det någon annan som är så stressad just nu att du bara vill riva ögonen ur dig, eller gå i ide? så känner jag mig i allafall. jag har precis fått ännu en kurs som jag måste tenta, vilket betyder att jag nu är uppe i 6 stycken. låter kanske inte så farligt, men: jag håller fortfarande på och tentar en kurs i hissa som jag började med FÖRRA ÅRET. förutsättningarna för att jag ska hinna bli klar med allt är inte särskilt höga. just shoot me. men det är bra att jag inte slösar bort min tid med att sträckläsa böcker och kolla på gamla top model-säsonger i allafall...ehm.


-

imorgon blir det en glädjens dag i allafall (lite bibel-inspirerat där, eller hur?)! först blir det finska-student (okej det kanske inte räknas till glädjeämnena...), sedan ska jag och kolla på magnus betnér på kvällen. och SEN ska jag träffa linnéa som jag inte sett på evigheters evigheter! kanske kan jag dricka bort mina magbekymmer? i allafall är det värt ett försök. på riktigt, det är inte okej att ha ont i magen i över en månad. NOT OKAY.

-

det här är mest riktat till mia som undrar så mycket: mina bilder som jag tagit med diana får jag nästa vecka! då får jag äntligen se om min lilla plastleksak var värd pengarna.

Inga kommentarer :