13 oktober, 2008

shoulda coulda woulda

men hur jäkla oproduktiv får man vara?! vad har jag åstadkommit idag? ingenfuckingting. det positiva är dock att jag nu är totalt avstressad. relaaaxed. kollade på "funky monks" idag och sedan gick jag en 45 minuters promenad i regnet. finns inget skönare än lite regn. (fan vad mörkt det är. speciellt i korsnäs där det inte ens finns vägbelysning på alla vägar!) hade glömt hur bra "funky monks" är förresten. blev så jäkla hyper och satt och fnissade för mig själv när jag kollade på den. red hot chili peppers är som gamla goda vänner. här är första delen:

ååh, kolla vad fint början! en massa flygplan och ett hjärta och sen john frusciante på ett hustak. och som vanligt mumlar han på något om "the fourth dimension". haha. love it. nu ska jag göra franskaläxan.

Inga kommentarer :