24 november, 2008

mal

idag är jag sjuk. igen. ganska mysigt och lägligt eftersom jag inte hade någon som helst lust att åka till skolan idag. (eller någon annan dag heller för den delen.) har suttit och läst "fans" av fredrik strage hela förmiddagen. jävligt galen bok det där. gillar speciellt kapitlet om evert taubes stalker. minns att strage var och berättade om "fans" till skolan då jag gick i jakobstad. då hade jag naturligtvis ingen aning om vem han var...annars hade jag nog ställt en massa frågor och så. en lugn helg har det varit. syrran fick för sig att hon ville byta rum så les parents fick lov att packa ihop och ta hennes rum och så fick hon deras. trevligt att jag fortfarande är stuck i ett rum stort som en skolåda. men det är rätt mysigt det också. börjar bli lite trångt med alla tidningar och kläder bara. nu ska jag läsa vidare. är mitt i ett kaptiel om morrissey-fans.

Inga kommentarer :