23 november, 2008

wacko

måste avreagera mig för jag är så jääävla irriterad! i flera veckor har jag kämpat och skrivit uppsatser tills ögonen fallit ihop för att få mina moddekurser ordnade så jag får skriva studenten i vår! och vad gör moddeläraren? hon TAPPAR BORT hälften av vad jag skrivit och sen skickar hon mail till mig och säger att JAG inte har skrivit dem. VA?????????????? jag har bevis på att jag skickat precis allt åt henne för mailen är daterade förra veckan! "jaaa...ja dom kanske finns på skolan...kanske i nån hög..men ja veeeeet int..." HERREGUD. ringde åt henne och var nära att få något sammanbrott. fyfan. get it together wack job! finns inte en chans att jag skriver en enda liten uppsats till. det kan hon fan glömma! dööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö

2 kommentarer :

Anonym sa...

snart kommer jag heeeem, moheheheh. ska vi hitta på nåt kul dåå? har bestämt träff med Ida också!:)

Anonym sa...

oo ja! de måst vi absolut göra!!!!! när kommer du riktit? de sku va kul å träffas alla tre å typ si på nån film eller nå som på gamla goda tider. hehe