20 november, 2009

how to be













klicka på bilden för att se trailern!

-

kollade precis på filmen how to be. jag erkänner att jag köpte den enbart för att robert pattinson spelar huvudrollen och väntade mig inte något speciellt. men jag blev glatt överraskad! den var faktiskt riktigt bra. jag skrattade högt på flera ställen. min favoritkaraktär var självhjälpsgurun som skulle försöka hjälpa art (roberts karaktär) att få mer kontakt med sina föräldrar och bättre självförtroende. han dök upp mitt i allt i toalettbås och i sovrum med sina "visdomsord". rekommenderar definitivt den här filmen, även om den inte passar alla. fast så är det ju med alla filmer. den är rolig på ett
napoleon dynamite-sätt mer än...låt säga austin powers. lite mer lågmäld och långsam. ps. I love you var förresten en total besvikelse. den har helt okej betyg på imdb, men jag tyckte faktiskt att den var värdelös. de hade ändrat på en massa saker från boken och den var bara pinsam. man blev inte alls berörd som man blev av boken. kanske hade jag tyckt bättre om den om jag inte läst boken. blev bara störd på alla detaljer och händelser som inte stämde. jaja, nu ska jag sluta.

Inga kommentarer :