11 mars, 2011

portfolio














































eftersom jag har tänkt söka till olika utbildningar inom foto i vår spenderar jag en hel del tid på att fundera på min portfolio nuförtiden. eller ja, jag har funderat sedan december faktiskt och nu måste jag snart ha den klar. för
senast om en månad ska portfolion vara inskickad. att välja ut ca. 10 bilder som representerar en själv är ganska så svårt ska jag säga er. och ännu svårare är det med layout och typsnitt och färger och former och den eviga frågan; 'matt eller blankt'? man vill ju bara att det ska bli, om inte perfekt, så åtminstone något sånär. eller så kanske jag tänker alldeles för mycket och bara borde göra något istället. nåja, nästa vecka ska den vara klar har jag bestämt så ni vet ju vad jag kommer att syssla med under helgen.

5 kommentarer :

chuck sa...

Hej! De finns ju en fotolinje på min skola också. Peppe ha gått på den o han tycker nog att den e bra.

nadja! (den du tror, ja) sa...

mittenbilden e underbar!

Unknown sa...

linäja: ooh, låter bra! fast då sku ja ha måsta skriv högskoleprov säkert å de ha väl redan vari?

nadja: why, thank you! :)

chuck sa...

till min skola behöver man inga högskoleprov. DU kan gå in på http://www.sigtuna.fhsk.se/ och klicka in dig på kreativ fotografi. så kan du läsa lite... hihi <3

Unknown sa...

åååh, e de sant? de låter ju lovande! ska kolla in de där hördu. ska nämligen söka till skolor nästa vecka och behöver ett alternativ till så då sku de här va perfekt! <3