22 oktober, 2013

pausunderhållning

senaste
låt du hörde: I was just a card (live version) av laura marling
film du såg: det måste ha varit disturbia. det är ett bra tag sedan jag kollade på en film.
bok du läste: white is for witching av helen oyeyemi. i augusti. har nog aldrig läst så lite som i år.
mat du åt: en smoothie till frukost. ska strax fixa lunch!
kram: mommo!
känslan: nervositet. ska till hvc idag och kolla upp några utslag.
bråk: minns inte. jag är ingen bråkig person.
resa: har inte rest sedan jag var till stockholm ifjol! tusen år sedan ju. vill så gärna åka någonstans.
glädje: har fått låna en luftfuktare. yay!
längtan: bort någonstans. till ett klippigt och kulligt och vackert ställe.
dröm: tror det var en av de vanliga jagad-drömmarna. jag blir alltid jagad i mina drömmar.
personen du träffade: mamma och filip.
person du pratade i telefon med: någon på rådgivningen.
personen du fick sms av: min terapeut.
gången du var utomhus: igår.
gången hela din familj åt middag tillsammans: superlänge sedan. minns verkligen inte när det sist hände.

fem saker du alltid har i ditt kylskåp
(inte ko-)mjölk, margarin, morötter, citron, tomater.

fyra saker du inte kan vara utan
datorn, billie, fuktighetskräm, satsumas.

3 saker du inte kan äta
kött, ägg, mjölk.



två saker som gör dig glad
familjen och podcasts.

en sak du gör flera gånger i veckan
går på promenad.

Inga kommentarer :