02 december, 2013

innan-jul-myset

glad över snön som kommit // en mini-ananas! // lillajulmiddag hemma hos mamma och f // dagens efterrätt: ugnsstekt banan med choklad + havreglass. nam! 

julen närmar sig med stormsteg och det är så väldigt mysigt tycker jag. lillajulen spenderade jag med familjen, förstås, och vi åt god mat och fick årets första klappar. fina grejer. 
försöker som bäst fixa julklappar åt alla. att välja rätt julklapp åt rätt person är en konst ju och därför (och också för att jag är en ängslig perfektionist) tar det alltid en himla tid för mig. dessutom handlar det inte bara om vad som finns i paketet utan om inslagningen också. presentpapper och snören är minst lika viktigt! eller så är det bara jag som går till överdrift, hah. 
nu ska jag och billie, som ligger och gosar i min famn, se på film. måste bara leta rätt på en riktigt bra en först.

Inga kommentarer :