01 december, 2014

Första december

Dagens uppstigning: Vaknade lite före åtta för att kunna ringa rådgivningen som öppnar då.
Dagens humör: Lite irriterad p.g.a. örat som fortfarande inte läkt och lite nervös av outgrundlig anledning.
Dagens smink: Foundation, concealer, rouge, ögonbryn. Orkar inte mascara.
Dagens beroende: Fukt. Vatten. Känner mig torr och törstig.
Dagens tidning: Knappast någon. Läser sällan tidningar. Eventuellt Aftonbladet på nätet då.
Dagens materiella ting: Ska hämta ut en bok jag reserverat på bibban. Yay!
Dagens inköp?
 Något i matväg skulle behövas. Har dock ingen som helst inspiration. Kommer säkert sluta med att jag köper typ...bananer.
Dagens låt?
 Tänkte lyssna på nya albumet av Dark Dark Dark om jag orkar. Är inte på musikhumör.
Dagens vill ha: Ett friskt öra och en personlig kock. Gud vad jag kan hata matlagning i perioder.
Dagens klädsel: Jeans och beige stickad tröja.
Dagens frisyr: Nytvättat och bångstyrigt. Gör aldrig något med mitt hår.
Dagens måltid: Har bara hunnit äta frukost ännu. Det blev tvivelaktig yoghurt (var den dålig eller inte?), müsli och banan.
Dagens borde: Laga mat. Bleurgh.
Dagens godis: Pepparkakor. Äter typ tio om dagen.

Inga kommentarer :