04 augusti, 2015

Hej då semestern



Idag började jag jobba igen efter över en månads ledighet. Det kändes jobbigt igår och ännu jobbigare i morse när jag vaknade av väckarklockans artificiella fågelkvitter klockan 06.25. Väl på jobbet kom jag dock snabbt in i de gamla rutinerna och dagen gick förvånansvärt snabbt. Det bästa var förstås att se barnen igen. Konstigt hur mycket vissa av dem har förändrats på bara en månad. När jag kom hem var jag så trött att jag inte kunde hålla upp ögonen och somnade därför helt sonika så fort jag slängt i mig min lunch. Sedan fick jag lov att släpa mig till frissan eftersom jag var i stort behov av en klippning. Kort sagt så har jag gjort mer den här dagen än jag gjort på hela semestern sammanlagt, typ. Kommer slockna innan 22 ikväll, det kan jag lova.

Inga kommentarer :