28 augusti, 2015

Hej från Billie

Jag lurade Billie att ta en bild med mig genom att locka med en tops. Hon älskar topspinnar, det lilla livet. Det är så här vi oftast spenderar vår tid tillsammans. Hon ligger i famnen på mig med benen i vädret och jag försöker manövrera en bok/telefonen/se dataskärmen runt henne. Hon är inte hemma hos mig särskilt ofta nuförtiden så när hon väl är det vill hon vara väldigt nära hela tiden. Alltså typ rakt i ansiktet på mig. Helst skulle jag inte ens få sova. Hon brukar väcka mig där runt halv sex genom att buffa mig i ansiktet och sedan attackera mig med pussar. Det är ju gulligt och så, men jag är glad att det inte händer varje dag. Fast ändå saknar jag henne konstant när hon inte är här. Det är otroligt hur mycket man kan älska ett husdjur.

Inga kommentarer :