18 november, 2015

Radiotystnad

Länge sen sist. Har jag hållit mig borta av någon särskild (läs:intressant) anledning? Nej, jag är bara bloggtrött och oinspirerad. Dessutom är det november och mörkt och jag får tvinga mig själv att inte somna på eftermiddagarna. Inte superfartfyllt. Vad jag har gjort är att se en hel massa serier, rätt många filmer och läst några böcker. Jag har hållit mig borta från det verkliga livet, med andra ord (what else is new?). Jag har kollat ikapp mig på nya säsongen av Bron (mycket bra), The Affair (nästan lika bra, men hoppas på ett avslut efter säsong två), Modus (inte jättebra, men det duger som distraktion) och har också kollat om två säsonger av min favoritserie Veep. Finns fan inget roligare än det. Julia Louis-Dreyfus är en hjälte! Filmerna jag sett kommer i ett skilt inlägg och vilka böcker jag läst kan man kolla på min Goodreads. Nu åter till hittepå-världen.

Inga kommentarer :