02 februari, 2017

Torsdagslista

http://stealing-light.tumblr.com/post/136104119897

Hur har din dag varit?
Har varit ledig idag så jag har mest suttit framför datorn och sökt intressanta utbildningar inför hösten. Har också anmält mig till ett yogaevent med Malin Berghagen som går av stapeln om ett par veckor. Kul!
Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?
Vet inte om mina föräldrar hade något riktigt alternativ. Har inte hört något i alla fall.
Vilket är ditt största beroende?
Mitt sockerberoende är inte att leka med.

Vad gör du när ingen annan ser?
Dansar, sjunger, gråter.

Finns det något helt vanligt en gör som du tycker är ovanligt roligt?
Tycker det är rätt roligt att handla mat. Förr hastade jag genom affären så fort det bara var möjligt, men nu går jag gärna runt och letar efter nya produkter, läser innehållsförteckningar och klämmer på frukter.
Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Lol.
Vad beställer du på krogen?
Öl. Märke spelar ingen roll, p.g.a. vet inget om öl.
Vilken är din största skräck?
Att jag aldrig kommer vidare i livet.
Hur gör man för att ragga på dig?
Är rolig och intresserad.
Vad har du funderat över på sistone?
Utbildningar. Specifikt hur jag ska kunna spara ihop till en yogalärarutbildning.
När skäms du?
När jag säger något ogenomtänkt, när jag inte visat tillräckligt med uppskattning mot någon som gjort något snällt.
Vem är den mest kända människa du talat med?
Leif "Loket" Olsson, haha. Känn på den!
Vilket uttryck använder du lite för ofta?
Säger nog "jag vet inte" och "tror jag" alltför ofta. Är dålig på att ge raka och självsäkra svar.
Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
Att jag har fina knän. Känns som en märklig sak att fokusera på + att man börjar fundera på hur fult resten måste vara om knäna är det snyggaste på en.
Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
Att jag skjuter upp tråkiga saker som att diska, betala räkningar och att torka damm.
Vad gör du när du är ledsen?
Blir arg. Ungefär den enda gången jag blir arg är när jag egentligen är ledsen. Knyter nävarna och gråter och vill slänga saker omkring mig.
Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?
Jeans och långärmad tröja.
Har du någon gång slagit någon?
Bara mina syskon. Vi hade en period när vi var små när vi slogs som galningar.
Vad ser du fram emot just nu? 
Yogaeventet, att förnya håret nästa vecka och att tatuera mig.

Inga kommentarer :