03 maj, 2017

Senaste-listan

Senaste inkomna sms? 
Ett från posten som meddelade att ett mobilskal jag beställt kommit. Olidligt spännande.

Senaste selfien?

↑ Tog den här tidigare idag. Tycker att jag är superlik min bror här, om man bara tänker bort håret.

Senaste presenten du fått?
Kimonon som syns i inlägget här under.

Senaste smeknamnet?
Inte så vanligt att man får ett nytt smeknamn som vuxen, väl? Har hur som helst aldrig haft något riktigt smeknamn. Själv delar jag ut dem till höger och vänster. Mest åt Billie. Hon får nog fyra-fem nya varje gång jag ser henne. Det ena mindre logiskt än det andra.

Senaste musikupptäckten?
Är väldigt bekväm i min musiklyssning och hör nästan bara på samma artister som jag gjort de senaste fem-tio åren. Nu senast har jag glatts åt Laura Marlings och Johnny Flynns nya album, till exempel.

Senaste personen du sovit bredvid?
Billie-boll.

Senaste cravingen?
Godis. Det är typ det enda jag vill ha när jag har mensvärk som strålar ut i benen. 

Senaste sporten du utövat?
Jag gjorde yoga igår, vilket definitivt inte är en sport, men åtminstone en fysisk aktivitet.

Senaste klädinköpet?
↑ De här fågelmönstrade byxorna från Mango. Älskar dem. (Ignorera den obäddade sängen i bakgrunden.)

Senaste roliga historian?
Det mesta roliga jag nås av nuförtiden levereras via diverse Instagram-konton hängivna till memes och dylikt.

Senaste personen du träffade?
Kassörskan på Prisma? 

1 kommentar :

fanny sa...

Du e faktiskt lite lik Stanley på hande bilden! Also no nickname huh? Ja ha ju kalla de fö tweedzy i åratal! :D