27 april, 2015

X

Alltså de här senaste veckorna har inte varit okej. Har mått pissigt både fysiskt och psykiskt och den som har oturen att stöta på mig idag kan jag inte annat än be om ursäkt till för jag vill bara. meja. ner. folk. Och såklart är det sådana här dagar som telefonförsäljare ringer fem gånger i timmen. Såklart är det sådana här dagar som terapeuten meddelar att självrisken har höjts och att jag nu måste betala fyra gånger mer för min terapi. Såklart är det sådana här dagar som man måste sitta en timme på FPA för att reda ut hur i hela helvete de har tänkt att man ska har råd att LEVA. 
Ironiskt nog fick jag som uppgift av terapeuten att till nästa session fundera över hur jag ska kunna lära mig att acceptera mitt liv. Då bränner det till bakom ögonlocken vill jag lova. Livet: dra något gammalt över dig.

Inga kommentarer :