12 november, 2016

Önskelistan

För mitt eget höga nöjes skull/för att jag gillar att göra listor/för att det är nostalgiskt (gjorde alltid mycket ingående önskelistor inför julen när jag var liten) har jag gjort en lista med saker som jag skulle bli extra glad över att hitta under julgranen. Ni kan se den som inspiration eller så kan ni helt och hållet strunta i den - här är den i alla fall:


KATEGORI: HÄLSA/SKÖNHET

♥ Yogaklossar
♥ Presentkort till Cosmetique
♥ Bodylotion (härifrån)
♥ Yogakläder (bild härifrån)
♥ Boken Food Pharmacy

KATEGORI: LITTERATUR

Animal: The Autobiography of a Female Body av Sara Pascoe
Hjärnan darrar av Klara Wiksten
✎ The Marchesa Casati av Scot D. Ryersson & Michael Orlando Yaccarino
✎ Here I Am av Jonathan Safran Foer
✎ Everything Was Fine Until Whatever av Chelsea Martin


KATEGORI: ÖVRIGT

★ Doftljus
★ Ett enkelt (silver)halsband (härifrån)
★ En kimono (härifrån)
★ Vegansk choklad
Spotify Premium

Inga kommentarer :