03 december, 2016

Nyklippt

Var och klippte mig för första gången på ett halvår i morse, vilket verkligen är i senaste laget. Har skjutit upp det eftersom frissan jag gått till de senaste sex åren har flyttat och jag inte orkat ta tag i att hitta någon ny. Har inte välsignats med lättskött hår så om jag inte klipper det regelbundet ser det extremt frissigt och torrt ut och blir svårt att styla. Hittills har jag inte träffat på en enda utslätande och återfuktande produkt som har någon verkan på min hästman till hår, men köpte med mig en hårmask som jag ska ge ett försök i alla fall. Tycker för övrigt att jag inte ser riktigt ut som mig själv på bilderna ovan. Det är som om mina ögon krympt över natten eller något. Nåväl, slut på ytligheter för denna gång. Ikväll går jag och syrran äntligen och ser Fantastic Beasts på bio! Längtar!

Inga kommentarer :