19 maj, 2017

Plus och minus

Fick fullt upp med jobb efter min lediga vecka så jag har inte gjort något annat sedan dess än att under min fritid försöka hålla mig vaken genom att 1) äta, 2) träna, 3) scrolla genom Instagram tills jag fått ont i armen. Det har funkat sådär. Har somnat innan klockan sju varje kväll för att jag varit så fruktansvärt trött. Förstår inte att man kan bli så slut av att jobba, men tydligen är det så det funkar (för mig). Har åtminstone varit ledig idag och sovit ända till klockan åtta (!). 
Har också drabbats av en grym värk som startade i korsryggen, men som nu spridit sig till ena axeln och båda knäna. Har försökt yoga borta det, men det har inte blivit ett dugg bättre. Brukar visserligen ha lite ont då och då, men inte på det här sättet. Kan varken hoppa eller springa för att att det värker så i ryggen. Hela kroppen känns låst och fel. Måste få det åtgärdat nästa vecka.
Nåja, de goda nyheterna är att jag har jobb i hela juni om jag vill det och att det äntligen verkar vara lite värme på väg hitåt. Det är ju alltid nåt.

Inga kommentarer :